Let's hit the road! - Reisverslag uit Bomen- en Bloemen Buurt, Nederland van Rianne Esselink - WaarBenJij.nu Let's hit the road! - Reisverslag uit Bomen- en Bloemen Buurt, Nederland van Rianne Esselink - WaarBenJij.nu

Let's hit the road!

Door: Rianne Esselink

Blijf op de hoogte en volg Rianne

19 Maart 2014 | Nederland, Bomen- en Bloemen Buurt

Ja ja en dan is het toch bijna zover! Nog 12 nachtjes slapen, 8 diensten te werken, 1 familiebezoek te gaan, een paar feestjes en nog heel veel vriendjes en vriendinnetjes zien! Dat lijkt misschien wat overdreven want ach ik ben maar een maand weg.. Toch wordt het ineens allemaal wel spannend.

Toen ik mijn vlucht boekte leek het zover weg en ineens ben je aan het aftellen! De zenuwen beginnen nu wel te komen, voor het eerst alleen op reis!
Ik vraag me daarbij wel af of dat alleen van mij afkomt of ook van mijn omgeving. Vorige maand nog even bij paps en mams langs geweest en al zwaait mijn vader me wel vaker uit als ik weer naar Den Haag vertrek, dit keer was het extra lang en met een blik in zijn ogen 'die zie ik nooit meer terug!'
Gelukkig kan ik de beste man vertellen dat een tweede kaping van Malaysia airlines hoogstwaarschijnlijk in zo'n korte tijd niet zou gebeuren...

Op dit moment ben ik bezig met de laatste voorbereidingen en daar komen naast de zenuwen toch ook wel weer de reiskriebels naar boven! Chillen op m'n billen op het strand, het waterratje weer in me naar boven halen, de gedachte aan het eten daar doet mij het water al in de mond lopen, cultuur snuiven, beetje fietsen en m'n slippers laten slijten van het uren rondlopen, mensen ontmoeten van all over the world, cocktailtjes drinken etc... Klinkt idd niet heeeel vervelend! Ik ben ruim 2 jaar geleden verliefd geworden op Azié en kan niet wachten om nog meer te ontdekken! Ik start in het noorden van Vietnam, pak een stukje Cambodja erbij om vervolgens vanuit het zuiden van Vietnam weer terug te vliegen naar Nederland. Jullie kunnen mij via deze blog allemaal volgen! Doe dat dus ook gewoon ;) en vergeet niet een berichtje achter te laten! Me in m'n uppie hoor graag hoe het gaat in het thuisfrontje!

Dat dus over een kleine 2 weken!

  • 19 Maart 2014 - 07:20

    Jacob Jan :

    Ik ga je zeker volgen meid! :) (Y)

  • 19 Maart 2014 - 11:59

    José:

    Aaah lieve lieve zus, het is inderdaad maar een maand maar ik vind het toch ook wel echt wat hoor. . Mijn kleine zusje alleen op reis! Maar wat stoer van je een gaaf om dit te doen! Ik ben blij dat dat familiebezoek bij mij thuis is :) dan kan ik je nog fijn knuffelen! Leuk dat je een blog hebt aangemaakt! Ik ga je natuurlijk zeker volgen. Dikke kus en knuf José

  • 19 Maart 2014 - 17:27

    Ruben:

    Waaaah!! Super vet!! Ben mega jaloers
    Heelveel plezier en als ik u niet meer spreek, genietze van de mooie tijden daar!!
    Xx r.

  • 20 Maart 2014 - 16:33

    Martine:

    HA lieve zus Heel veel plezier toegewenst zo'n hele reis in je uppie is een hele onderneming maar lekker genieten en veel avontuur ik wou nog even zeggen dat GOd met je meegaat HIj is bij je dus als je Hem nodig hebt is HIj 1 gebed bij je vandaan!i love you en ga er een geweldige reis van maken! Liefs je zus martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bomen- en Bloemen Buurt

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2014

Ho Chi Minh en weer thuis..

01 Mei 2014

Wat gaat de tijd snel zeg!

18 April 2014

Happy new year!

12 April 2014

Killerfields

10 April 2014

Keep on moving! Hello Cambodia!
Rianne

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 6264

Voorgaande reizen:

17 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: