Arrived! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rianne Esselink - WaarBenJij.nu Arrived! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rianne Esselink - WaarBenJij.nu

Arrived!

Door: Rianne Esselink

Blijf op de hoogte en volg Rianne

31 Maart 2014 | Vietnam, Hanoi

6.45 ging de wekker! Normaal gesproken zou ik uit m'n bed springen, douchen een koffietje drinken en met een grijns op m'n smoel fantaseren over de vakantie die gaat komen! Ik denk dat ik 4x op snooz heb gedrukt en mezelf afgevraagd waarom ik in vredesnaam het zo bont had gemaakt afgelopen weekend. Gister was oke maar die Vrijdag! Maar goed het was het ook wel weer waard ik voel me enorm gezegend met al die lieve vriendjes en vriendinnetjes om me heen! met die gedachte mezelf uit bed geschopt...douchen, spullen pakken, alles even nalopen... paspoort check, bankpas check, adapter check, creditcard check, e-ticket uhmm spoorloos(gelukkig kon tante tineke hem nog uitprinten) ! vorige week slippers gekocht onvindbaar! Huis weer op z'n kop, tas weer 3x in en uitgepakt niks gevonden. Wel een rode envelop die ik in m'n handbaggage heb gegooit voor in het vliegtuig. Inmiddels zit ik in het vliegtuig en zit ik nog m'n kop te breken over een paar stomme slippers.. Waar je je al druk om kan maken. Om m'n gedachten te verzetten de rode envelop erbij gepakt, een buddhabeeldje en een brief van m'n lieve schoonzusje Wies! Bedankt tjik met tranen in m'n ogen de lucht ingegaan!
Bij de incheck helemaal vergeten een plek bij het gangpad te vragen waardoor ik links 2 pers. heb zitten en rechts nog eens 2. Voor me heb ik 1 baby en een peuter met volumeknop op hard...awesome! Bij de incheckbalie mijn ticket vergeten van KL naar Hanoi lucky me kwamen ze die nog in het vliegtuig aan mij geven:) De grijns is inmiddels wel weer erg aanwezig. Wat ben ik toch een vreselijke chaoot! Ik zit me nu al te bedenken hoe ik straks ga verdwalen in Hanoi en uren aan het ronddwalen ben.. gelukkig heb ik ervaring met dit soort situaties en maak ik me niet zo druk, uiteindelijk komt het altijd wel weer goed:) wat ben ik nieuwsgierig en wat heb ik er zin in!

En ja hoor arrived! Zonder enige moeite alles kunnen vinden! :) ik ga het nu allemaal maar even bekijken! Ik voel me helemaal happy de peppy!

  • 31 Maart 2014 - 13:21

    Devika:

    Hahahaha tjikkert!!!
    Wat een mega geweldig begin van je avontuur!!
    Had eigenlijk geen ander verhaal van je verwacht, lekkere chaoot haha ;-)!
    En dan ook nog eens die gezellige mensjes om je heen in het vliegtuig, olé!

    Ik hoop dat je gauw een paar slipptertjes vindt en daarna lekker zult crossen door Hanoi! En ben enorm trots op je dat je het hebt doorgezet en dat je zonder te verdwalen je hostel gevonden hebt!

    Blij te horen dat je je helemaal happy de peppy voelt!
    Nu lekker gaan genieten van alles wat op je pad komt mop!!!

    Ik wens je alle moois en goeds!!!
    Take care of yourself en vooral, ENJOYYYYYY!!!

    LOVE YOU!
    DIKKE KUS EN KNUFFEL,
    DIE KLEINE

  • 31 Maart 2014 - 13:21

    Devika:

    Hahahaha tjikkert!!!
    Wat een mega geweldig begin van je avontuur!!
    Had eigenlijk geen ander verhaal van je verwacht, lekkere chaoot haha ;-)!
    En dan ook nog eens die gezellige mensjes om je heen in het vliegtuig, olé!

    Ik hoop dat je gauw een paar slipptertjes vindt en daarna lekker zult crossen door Hanoi! En ben enorm trots op je dat je het hebt doorgezet en dat je zonder te verdwalen je hostel gevonden hebt!

    Blij te horen dat je je helemaal happy de peppy voelt!
    Nu lekker gaan genieten van alles wat op je pad komt mop!!!

    Ik wens je alle moois en goeds!!!
    Take care of yourself en vooral, ENJOYYYYYY!!!

    LOVE YOU!
    DIKKE KUS EN KNUFFEL,
    DIE KLEINE

  • 31 Maart 2014 - 16:37

    Nathalie:

    Klinkt als n heerlijk begin van j reis hahah
    Gelukkig ben je goed aangrkomen. Enjoy!! X

  • 31 Maart 2014 - 21:35

    Wies:

    Wow, die mooie slippers;P En nu maar hopen dat ze daar ook slippers verkopen haha:D
    Superleuk om gelijk al een verslag te lezen, zo zijn we toch een beetje bij je!:)
    Wat een heerlijk begin heb je gehad haha Lekker ding ben je toch! Als je mn mooie zaklamp maar niet kwijt raakt hahaha
    Je ligt nu vast lekker te pitten! Heb de hele dag aan je gedacht, waar zou ze nu zijn, zou ze al lekker int zonnetje liggen, zou ze al mooie dingetjes hebben gezien! Dus dan is zo n verslag extra leuk om te lezen!!
    Geniet ervan lieverd!! Morgen al gelijk op pad, heeeeerlijk wat een luxe leventje zo:) ben heel blij voor jou!!
    Veel liefs en warme knuffels van je schoonsis, die je na 1 dag al mist;)

  • 31 Maart 2014 - 21:42

    Roel:

    Zussie!

    Je voelt wel heel ver weg zeg maar wel heel leuk dat je veel kan appen, maken we alles live mee :) Succes met alles NIET kwijtraken en NIET verdwalen. Helaas heb je de genen niet mee aan mij te zien haha.

    Knuffels van je broer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2014

Ho Chi Minh en weer thuis..

01 Mei 2014

Wat gaat de tijd snel zeg!

18 April 2014

Happy new year!

12 April 2014

Killerfields

10 April 2014

Keep on moving! Hello Cambodia!
Rianne

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 6280

Voorgaande reizen:

17 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: